piątek, 16 sierpnia 2013

Porady #1

             Praktycznie każdy z nas ma problemy z wągrami, z tymi małymi, czarnymi potworami pozornie nie da się walczyć. Moja przyjaciółka niedawno poleciła mi fajną maseczkę: https://www.youtube.com/watch?v=X34-vLnmZPw osobiście jeszcze jej nie przetestowałam, ale ona owszem i mówiła że efekt jest zaskakująco pozytywny ;) Jeśli to pomoże będę szczęśliwa, nie chodzi mi tylko o ten estetyczny aspekt, bo tak, wągry są obrzydliwe, ale co gorsza, pozostawiają małe dziurki na twarzy.


Takie małe PS.
W wakacje mam sporo czasu i przede wszystkim okazji do szlifowania mojego małego hobby. Pokaże wam kilka perełek z ostatniej sesji z Ewa. Dzisiaj znowu zabieram aparat i pofotografuję trochę moich znajomych ;)


m:Ewa Kołodziejczyk

                                                                                          Pozdrawiam was serdecznie 3majcie się :*                                                                                                                                               Lemonade

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz